2010. november 7., vasárnap

Amit elvárnék

Tisztelt olvasóim.
Ismét itt vagyok.Hétfőn írtam egy mailt az önkormányzatnak.Aki freemail-es,az tudja hogy a freemail alapból felajánlja azt,hogy visszaigazolást kér a levél elolvasásáról.Eddig,amiket írtam az önkormányzatnak,mindig visszaigazolták.De most "véletlenül" nem.Nem tudom mi járhatott annak az illetőnek a fejében,akinek ott volt a választás lehetősége és mégis azt választotta hogy nem.Ennek csak az lehetett az oka,hogy ha oda kerülne a sor,akkor le lehessen tagadni és azt lehessen mondani,semmilyen együttműködésre nem vagyok hajlandó.Csak hát van itt két bibi.Az egyik az.hogy az én kimenőim közt szerepel,a másik az,hogy a blognak van egy olyan statisztikai része,ami kimutatja azt,mikor és honnan lett megnyitva a blog.Érdekes módon kedden az önkormányzatnál megnyitották a blogot.Tehát a mailemet tutira elolvasták,mégsem igazolták vissza a levelemet.Azt hiszem ez is igazolja az emberek milyenségét,tehát ezt nem én minősítem,hanem saját maguk.A levél így szólt:

Tisztelt Ügyintéző Úr!
 
Az emberi segítségnyújtás legkisebb szikráját is nélkülöző,hivatalos formulákkal teletűzdelt levelében közölte,hogy kérvényezhető a méltányossági eljárás,ami illetékköteles.Kérném az ehhez szükséges formanyomtatvány elküldését és egy olyan bankszámlaszámot,amire innen Németországból át tudom utalni az ehhez szükséges illetéket.Tehát legyen IBAN és SWIFT CODE.
Egyébként a figyelmükbe ajánlom a következő weboldalt
 
http://justicetf.blogspot.com
 
Én megígértem.....................
 
Tehát itt a bizonyíték,hogy én hajlandó vagyok együttműködni,még akkor is,ha ezt az egészet teljesen felháborítónak tartom.Mivelhogy látták a blogomat,tudják jól,hogy az általuk küldött e-maileket be fogom tenni a blogba.Lassan eltelik egy hét,és még mindig semmi válasz.Valószínű hogy nagy fejtörést okoz,milyen választ írjanak,amit ki lehet tenni a blogra úgy,hogy az ne legyen szégyen nekik.A legegyszerűbb megoldás meg van,csak egy kicsit változtatni kéne a sok éven át beidegződött diktatórikus magatartáson és rá kéne jönni arra,hogy a hivatalok vannak az emberekért és nem az emberek a hivatalokért....
A lehető legegyszerűbb és legjobb megoldást megfogalmaztam,amivel végére lehetne járni ennek az ügynek.Egy ilyen levelet várnék:
Tisztelt Uram.
Súlyadójával kapcsolatos panaszára belső vizsgálatot indítottam,ami kiderítette azt,hogy az egyik alkalmazottunk hanyag munkavégzéséből kifolyólag nem lett Ön három éven keresztül értesítve,a hivatalunk nyilvántartása szerint az ön tulajdonában lévő ESY-619 frsz-ú gépjármű súlyadójának elmaradásáról.Mivelhogy Ön a gépjármű eladása után jóhiszeműen azt gondolta,hogy az új tulajdonos fizeti a súlyadót és elmaradásról szóló értesítést nem kapott,ezért hatáskörömnél fogva,az Önre kiszabott súlyadó hátralékot TÖRLÖM!Mivelhogy a jó barátság alapja a pontos elszámolás,ezért a hátralék megfizetésére kötelezem a feladatát hanyagul végző alkalmazottunkat,hogy a későbbiek során minden önkormányzati alkalmazottunknak intő példa legyen ez az eset.Munkatársaimtól elvárom a pontos és lelkiismeretes munkavégzést,hiszen ez a lakosság és az önkormányzat érdeke is.Természetesen a szóban forgó gépjárművet hivatalunk kivonja a forgalomból,így Önnek csak ezért nem kell Magyarországra utaznia.Hivatalunknak fontos a városunk jó hírneve a világban,ezért kérjük Önt,ezt az üzenetet is töltse fel a blogjára.
Az Önt ért kellemetlenségekért elnézését kérjük.

Nagyjából ennyi elég is lenne nekem,ha tényleg európai szintű lenne a város vezetése.Én tudok egy ilyen városról,ahol így működnek a dolgok már régóta.Ott tudatta a polgármester a hivatalnokaival azt,hogy senki sincs bebetonozva az állásába mert mindenki helyére azonnal be tud tenni ugyanolyan,vagy még jobb képességű embert.Ott tudják azt,hogy nem a polgár van a hivatalért,hanem fordítva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése