2010. november 29., hétfő

Válaszlevél

Megküldte az önkormányzat a választ arra a levelemre,miben kértem azt,hogy küldjék meg azokat a szükséges formanyomtatványokat,amiben tudom kérelmezni a súlyadóm méltányosságát vagy elengedését.Ezt a nyomtatványt nem linkelem be ide,mert négy oldal és akkora baromság,hogy én még ilyet nem láttam.A lényege az,hogy a kitöltéséhez minimum egyetemi végzettség szükséges és olyan adatokat és igazolásokat kérnek,amit ember nem tud beszerezni,vagy ha igen,az rengeteg pénzbe és időbe telik.Szóval meg van oldva a kérvényezés lehetetlenné tétele.Jelenleg ügyvédet keresek,aki szembe mer szállni a hivatallal,mert aki volt,az "meggondolta" magát.Mellékesen megjegyzem,hogy létrehoztam az iwiw-en egy profilt a "Tiszaföldváriak igazságáért" néven.Ezt a profilt egy hét múlva törölte a rendszer vagy töröltette valaki.Szóval ennyit a szemét iwiw-ről.De az vigasztal,hogy csak van valami igazság abban amit írok,mert szúrta a szemét valakinek....Hamarosan felteszem a profilt a Facebookra is.Kíváncsi vagyok,onnan tudják-e töröltetni az illetékes elvtársak...
Hogy szoptassam meg a kurva anyjukat!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése